Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml

Jimmy Choo Man Ice EDT kvepalai vyrams, 100 ml

Pristatymas 7-12 d.dienų
34,1 €

 

Jimmy Choo Man Ice Eau de Toilette (EDT) Kvepalai Vyrams, 100 ml

**Jimmy Choo Man Ice** yra gaivinanti ir dinamiška originalaus „Jimmy Choo Man“ kvapo versija, išleista 2017 metais. Šis aromatas primena vėsų kalnų vėją arba ledinę energiją, idealiai tinkantis šiltajam metų laikui – pavasariui ir vasarai. Jis skirtas moderniam, savimi pasitikinčiam vyrui, vertinančiam gaivumą, eleganciją ir subtilų nuotykių troškimą.

Aromato natos:

  • Viršutinės natos: Citrina (Citronas), Bergamotė, Kvapusis mandarinas (Intensyvi ir traški citrusinių vaisių pradžia, suteikianti akimirksniu gaivumo)
  • Vidurinės natos (Širdies): Vetiverija (Kvapiasis auksabarzdis), Pačiuliai, Baltasis kedras, Obuolys (Sumedėjęs, žemiškas ir žalias pagrindas, su subtiliu traškaus obuolio akcentu)
  • Pagrindinės natos: Muskusas, Samanos (Moss), Ambroksanas (Ambroxide) (Sausas, jausmingas ir ilgai išliekantis pėdsakas, suteikiantis kvapui tvirtumo ir vyriškumo)

Talpa: 100 ml
Koncentracija: **Eau de Toilette** (EDT) – Tualetinis vanduo
Kvapo tipas: Medienos – Aromatinis – Citrusinis
Skirta: Vyrams
Išleidimo metai: 2017
Sezoniškumas: Pavasaris, Vasara, Dienai
Ilgalaikiškumas: Vidutinis
Bendras įspūdis: Tai gaivus, švarus ir elegantiškas kvapas, kuris yra lengvesnis ir energingesnis nei originalusis „Man“. Jis puikiai tinka kasdieniam naudojimui ir biuro aplinkai.

Produkto tipas
Kvepalai
Talpa
100 ml
Lytis
Vyrams
Linija
Jimmy Choo Man Ice
98662
32 Prekės

Jimmy Choo

Tai pasaulinio garso prabangos mados namai, garsėjantys savo nepriekaištingu stiliaus pojūčiu, drąsiomis dizaino idėjomis ir gebėjimu derinti šiuolaikinę madą su klasika. Įkurtas Londone 1996 metais dizainerio Jimmy Choo ir britų mados redaktorės Tamara Mellon, šis prekės ženklas greitai tapo prestižo simboliu tarp Holivudo žvaigždžių ir mados elitui priklausančių asmenybių.

Iš pradžių išgarsėjęs išskirtine moteriškos avalynės kolekcija, Jimmy Choo prekės ženklas išplėtė savo pasiūlą, įtraukiant į ją rankines, akinius nuo saulės, aksesuarus ir – nuo 2011 metų – prabangius kvepalus, kurie tapo svarbia jo identiteto dalimi. Ši parfumerijos linija išsiskiria rafinuotomis, išraiškingomis ir moderniomis kvapų kompozicijomis, perteikiančiomis laisvą, pasitikinčią savimi ir žavią asmenybę.

Kvepalai moterims

Jimmy Choo kvepalai moterims – tai kvietimas spindėti, žavėti ir drąsiai išreikšti save. Jie apjungia šiuolaikines gėlių, vaisių ir rytietiškas natas, sukurdami kvapus, kurie yra tiek moteriški, tiek viliojantys. Tarp populiariausių aromatų – „Jimmy Choo Eau de Parfum“, „Fever“, „I Want Choo“ ir „Blossom“ – kiekvienas jų perteikia skirtingą moters nuotaiką: nuo elegantiškos ir subtilios iki drąsios ir žaismingos.

Kvepalai vyrams

2014 metais pristatyta Jimmy Choo Man linija išsiskiria rafinuotumu, energija ir šiuolaikišku požiūriu į vyriškumą. Šie kvapai simbolizuoja pasitikėjimą savimi, stilių ir žavesį. Tarp žinomiausių aromatų – „Jimmy Choo Man“, „Ice“, „Urban Hero“ ir „Aqua“ – tai kvapai vyrui, kuris nebijo išsiskirti ir vertina kokybę.

Stilius ir vizija

Jimmy Choo – tai ne tik kvapai ar aksesuarai, tai gyvenimo būdas. Kiekvienas kūrinys atspindi modernios prabangos dvasią, kurioje dera kūrybingumas, technologijos ir elegancija. Prekės ženklas siekia įgalinti žmones jaustis ypatingais – nesvarbu, ar jie avėtų aukštakulnius, purkštųsi mėgstamu kvapu ar laikytų rankoje Jimmy Choo delninę.

Prekės ženklo esmė

Jimmy Choo simbolizuoja pasitikėjimą savimi, individualumą, moteriškumą ir išraiškingumą. Tai prekinis ženklas tiems, kurie nebijo būti matomi, vertina estetiką ir nori išreikšti savo asmenybę per unikalius stiliaus elementus. Kiekvienas produktas – tai tarsi meno kūrinys, įkvepiantis drąsiai svajoti ir būti ištikimam sau.

Atsiliepimų nėra

Klientai, kurie pirko šią prekę taip pat pirko:

Product added to wishlist

Informuojame, kad svetainėje naudojami slapukai.
Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą.