Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml
Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml

Jimmy Choo Man EDT kvepalai vyrams, 100 ml

Pristatymas 7-12 d.dienų
39,9 €

 

Jimmy Choo Man EDT 100 ml kvepalai vyrams

Jimmy Choo Man – aromatinis vaisių–medienos tualetinis vanduo, pristatytas 2014 m., kuriame vyrauja levandos–melonų–ananaso lapų pradžia, pereinanti į rožinių pipirų ir geranijos širdį bei švelnų suede, pačiulio ir ambros pagrindą.

Aromato natos:

  • Viršutinės natos: levanda, mandarina, meliono / ananaso lapas
  • Vidurinės natos: rožiniai pipirai, geranija
  • Bazinės natos: suede, pačiulis, ambergmedis / ambra

Talpa: 100 ml
Koncentracija: Eau de Toilette (EDT)
Kilmės šalis: Prancūzija / Jimmy Choo

Jimmy Choo Man EDT – gaivus, švarus ir lengvai nešiojamas aromatas, tinkantis tiek kasdienai, tiek lanksčiam biuro stiliui. Nors kvapas malonus, jo ištvermė ir projekcija yra silpnesnės: dažniausiai apie 2–3 val. ant odos, su vidutine projekcija pirmąją valandą, vėliau lieka artima odos (skin‑scent fazė) 

Ištvermė & projekcija:

  • Ištvermė: dažniausiai 2–3 val., priklauso nuo odos – kai kurie vartotojai praneša apie 6–7 val., ypač purškiant ant drabužių 
  • Projekcija: vidutinė pirmąją valandą, greitai silpnėja, dažnai lieka tik skin‑scent fazėje
Produkto tipas
Kvepalai
Talpa
100 ml
Lytis
Vyrams
Linija
Jimmy Choo Man
77774
14 Prekės

Jimmy Choo

Tai pasaulinio garso prabangos mados namai, garsėjantys savo nepriekaištingu stiliaus pojūčiu, drąsiomis dizaino idėjomis ir gebėjimu derinti šiuolaikinę madą su klasika. Įkurtas Londone 1996 metais dizainerio Jimmy Choo ir britų mados redaktorės Tamara Mellon, šis prekės ženklas greitai tapo prestižo simboliu tarp Holivudo žvaigždžių ir mados elitui priklausančių asmenybių.

Iš pradžių išgarsėjęs išskirtine moteriškos avalynės kolekcija, Jimmy Choo prekės ženklas išplėtė savo pasiūlą, įtraukiant į ją rankines, akinius nuo saulės, aksesuarus ir – nuo 2011 metų – prabangius kvepalus, kurie tapo svarbia jo identiteto dalimi. Ši parfumerijos linija išsiskiria rafinuotomis, išraiškingomis ir moderniomis kvapų kompozicijomis, perteikiančiomis laisvą, pasitikinčią savimi ir žavią asmenybę.

Kvepalai moterims

Jimmy Choo kvepalai moterims – tai kvietimas spindėti, žavėti ir drąsiai išreikšti save. Jie apjungia šiuolaikines gėlių, vaisių ir rytietiškas natas, sukurdami kvapus, kurie yra tiek moteriški, tiek viliojantys. Tarp populiariausių aromatų – „Jimmy Choo Eau de Parfum“, „Fever“, „I Want Choo“ ir „Blossom“ – kiekvienas jų perteikia skirtingą moters nuotaiką: nuo elegantiškos ir subtilios iki drąsios ir žaismingos.

Kvepalai vyrams

2014 metais pristatyta Jimmy Choo Man linija išsiskiria rafinuotumu, energija ir šiuolaikišku požiūriu į vyriškumą. Šie kvapai simbolizuoja pasitikėjimą savimi, stilių ir žavesį. Tarp žinomiausių aromatų – „Jimmy Choo Man“, „Ice“, „Urban Hero“ ir „Aqua“ – tai kvapai vyrui, kuris nebijo išsiskirti ir vertina kokybę.

Stilius ir vizija

Jimmy Choo – tai ne tik kvapai ar aksesuarai, tai gyvenimo būdas. Kiekvienas kūrinys atspindi modernios prabangos dvasią, kurioje dera kūrybingumas, technologijos ir elegancija. Prekės ženklas siekia įgalinti žmones jaustis ypatingais – nesvarbu, ar jie avėtų aukštakulnius, purkštųsi mėgstamu kvapu ar laikytų rankoje Jimmy Choo delninę.

Prekės ženklo esmė

Jimmy Choo simbolizuoja pasitikėjimą savimi, individualumą, moteriškumą ir išraiškingumą. Tai prekinis ženklas tiems, kurie nebijo būti matomi, vertina estetiką ir nori išreikšti savo asmenybę per unikalius stiliaus elementus. Kiekvienas produktas – tai tarsi meno kūrinys, įkvepiantis drąsiai svajoti ir būti ištikimam sau.

Atsiliepimų nėra

Peržiūrėta

Product added to wishlist

Informuojame, kad svetainėje naudojami slapukai.
Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą.