Numatoma pristatymo data
✔ nuo 2025-11-13 iki 2025-11-15 - Omniva 2,0 €
✔ nuo 2025-11-13 iki 2025-11-15 - LP Express 2,2 €
✔ nuo 2025-11-13 iki 2025-11-15 - Kurjeris 4,0 €
Gucci Guilty pour Homme Eau de Parfum EDP 90 ml Kvepalai Vyrams
„Gucci Guilty pour Homme Eau de Parfum“ – tai intensyvus, drąsus ir jausmingas medienos-aromatinis kvapas vyrams, išleistas 2020 metais. Šis aromatas, sukurtas Alberto Morillaso, yra nauja ir koncentruotesnė ikoniškojo „Gucci Guilty pour Homme“ versija, įkūnijanti modernų, atvirą ir autentišką vyriškumą. „Guilty pour Homme EDP“ dvelkia tvirtomis, žolelių ir medienos natomis, puikiai tinkantis vyrui, kuris drąsiai priima iššūkius, nebijo išreikšti savo tikrojo „aš“ ir siekia palikti ilgalaikį, charizmatišką įspūdį.
Aromato natos:
- Viršutinės natos: rožė, čili pipiras, druska, actas. Šios natos suteikia kvapui netikėtą, bet intriguojančią, pikantišką ir gaivią pradžią.
 - Vidurinės natos: apelsinų žiedai, nerolis, levanda. Vidurinės natos įneša klasikinio aromatinio švarumo, gėlių subtilumo ir elegancijos, sukuriančios prabangią ir daugiasluoksnę širdį.
 - Bazinės natos: kedras, pačiulis. Šios natos suformuoja šiltą, medienos, žemišką ir ilgai išliekantį pagrindą, suteikiantį kvapui gilumo, vyriškumo ir tvirtumo.
 
Talpa: 90 ml
Koncentracija: Eau de Parfum (EDP)
Išleidimo metai: 2020
Kvapo šeima: Medienos, aromatinė, gėlių.
Gucci Guilty pour Homme Eau de Parfum – tai kvapas, kuris įkūnija modernią vyriškumą, autentiškumą ir pasitikėjimą savimi. Jo gilus, sudėtingas ir ilgai išliekantis aromatas puikiai tinka vakariniams renginiams, ypatingoms progoms ir bet kada, kai norisi jaustis išskirtinai ir palikti gilų, nepamirštamą įspūdį.
- Produkto tipas
 - Kvepalai
 - Talpa
 - 90 ml
 - Lytis
 - Vyrams
 - Linija
 - Guilty pour Homme Eau de Parfum
 
Gucci prekinis ženklas
Tai viena iš labiausiai atpažįstamų ir prestižiškiausių mados ir gyvenimo būdo prekių ženklų pasaulyje, turinti gilias šaknis tiek mados istorijoje, tiek kultūrinėje įtakos srityje. Įkurta 1921 m. Florencijoje, Italijoje, Guccio Gucci, ši prabangaus gyvenimo būdo ir inovatyvios mados simbolika tapo pasaulinio lygio lyderiu. Gucci garsėja savo nepriekaištinga kokybe, įžūlumu, prabangos ir estetikos deriniu, kuris sužavėjo ir įkvėpė tiek dizainerius, tiek gerbėjus visame pasaulyje.
Gucci istorija ir paveldas:
Gucci, kaip prekinis ženklas, ne tik simbolizuoja itališką meistriškumą, bet ir įgyvendina savo kūrybinę filosofiją, derindamas tradicijas su šiuolaikinėmis tendencijomis. Iš pradžių Gucci buvo žinomas dėl savo prabangių odinių gaminių, kaip rankinės ir bagažas, tačiau greitai išplėtė savo asortimentą į drabužius, aksesuarus ir parfumeriją. Prekės ženklas tapo simboliu, apjungiančiu kokybę, eleganciją ir novatoriškumą.
Įžymūs kūriniai ir kolekcijos:
- Kvepalai: Gucci parfumerija yra garsėjama savo išskirtiniais kvapais, kurie atspindi tiek eleganciją, tiek modernumą. „Gucci Bloom“, „Gucci Guilty“ ir „Gucci Flora“ yra tik keli iš daugelio žinomų ir pamėgtų aromatų. Kiekvienas kvapas pasakoja unikalią istoriją ir atskleidžia šio prekinio ženklo eleganciją bei išskirtinumą.
 - Drabužiai ir aksesuarai: Gucci tapo viena iš lyderių prabangios mados srityje. Žinomi tiek savo unikaliu stiliumi, tiek ir drąsiomis, inovatyviomis kolekcijomis, jos įkvėpimas dažnai semiasi iš Italijos paveldo, taip pat ir iš mados istorijos. Gucci siuvinėtos rankinės, bateliai su logotipu ir aukščiausios kokybės audiniai tapo mados ikonomis.
 - Tvarumas ir inovacijos: Nors Gucci turi gilią istoriją ir tradicijas, prekės ženklas taip pat stengiasi įgyvendinti tvarumo iniciatyvas. Jis siekia įtraukti ekologiškus ir tvarius gamybos metodus, taip pat pasirūpinti, kad produktų gamyba būtų atsakinga ir etiška.
 
Gucci ir kultūra:
Gucci tapo mados kultūros dalimi, ir jo įtaka apima ne tik drabužius, bet ir visą gyvenimo būdą. Nuo garsenybių iki mados entuziastų – Gucci yra ne tik stilius, bet ir kultūros simbolis. Be to, šiandien Gucci aktyviai įgyvendina socialines iniciatyvas, remdama įvairius meno ir kultūros projektus, taip pat skirdama dėmesį įvairovės ir įtraukties klausimams.
Naujausi projektai ir įtakos:
Gucci, vadovaujant Alessandro Michele (kūrybos direktoriumi nuo 2015 m.), tapo dar novatoriškesniu ir eksperimentalesniu. Jis įnešė daug jaudinančių, drąsių idėjų į „Gucci“ kolekcijas, ir per jo laikotarpį buvo pasiektas didelis populiarumas. Šiuo metu Gucci yra viena iš labiausiai vertinamų mados industrijos prekių ženklų, kuri nepraranda savo žavesio ir prestižo.
Kilminga šalis: Italija
Prekės ženklo filosofija: Prabanga, inovacijos, tvarumas, unikalumas, estetika.
Gucci, kaip vienas iš mados industrijos pramonės gigantų, išlieka simboliu, kuris nesustoja dominuoti ir formuoti šiuolaikinę mados kultūrą, derindamas prabangą su inovatyviais sprendimais, bei kurdamas unikalius produktus, kurie sužavi tiek naujas, tiek tradicines kartas.