Gucci Guilty pour Homme Parfum 200ml
Gucci Guilty pour Homme Parfum 200ml

Gucci Guilty pour Homme Parfum 200 ml kvepalai vyrams

Pristatymas 7-12 d.dienų
130,4 €

 

Gucci Guilty Pour Homme Parfum Kvepalai Vyrams, 200 ml

Gucci Guilty Pour Homme Parfum – tai intensyvus ir sodrus, medienos-aromatinis parfumas vyrams, išleistas 2022 metais. Šis kvapas yra naujas, dar ryškesnis ir intensyvesnis populiarios „Gucci Guilty Pour Homme“ linijos papildymas, skirtas pabrėžti vyriškumą, pasitikėjimą savimi ir viliojimą. „Parfum“ versija įkūnija modernaus vyro charizmą ir drąsą, leidžiančią jam išreikšti save be jokių apribojimų. Tai puikus pasirinkimas ieškantiems išskirtinai stipraus, ilgai išliekančio ir dėmesį patraukiančio aromato.

Aromato natos:

  • Viršutinės natos: Kvepalai atsiveria putojančiomis ir aštriomis Prancūzijos levandų, citrinų ir kadagio uogų natomis, kurios sukuria energingą ir gaivią pradžią.
  • Vidurinės natos: Kvepalų širdyje skleidžiasi prabangus ir jausmingas muskato riešuto, gvazdikų ir cistmedžio derinys, pridedantis kompozicijai šilumos, prieskonių ir šiek tiek dervingumo.
  • Bazinės natos: Kompoziciją užbaigia gilios ir šiltos pačiulių, sausojo medienos ir muskuso natos, kurios suteikia aromatui ilgalaikio jaukumo, gilumo ir jausmingumo.

Kitos savybės:

  • Kvapo šeima: Medienos, aromatiniai.
  • Tūris: 200 ml.
  • Tipas: Parfum – tai aukščiausios koncentracijos kvepalų tipas, pasižymintis išskirtiniu intensyvumu ir ilgiausiu išliekamumu ant odos.
  • Buteliukas: Elegantiškas ir minimalistinis juodas buteliukas, atspindintis „Gucci Guilty“ linijos estetiką, su sidabro spalvos detale.

Kam tinka:

Šie kvepalai puikiai tinka vyrui, kuris yra charizmatiškas, pasitikinantis savimi ir ieško ypač intensyvaus, elegantiško bei jausmingo aromato. „Gucci Guilty Pour Homme Parfum“ idealiai tinka dėvėti vakare, ypatingomis progomis ar bet kada, kai norisi palikti neišdildomą ir ilgai išliekantį įspūdį.

Produkto tipas
Kvepalai
Talpa
200 ml
Lytis
Vyrams
Linija
Guilty pour Homme Parfum
223495
2 Prekės

Gucci prekinis ženklas

Tai viena iš labiausiai atpažįstamų ir prestižiškiausių mados ir gyvenimo būdo prekių ženklų pasaulyje, turinti gilias šaknis tiek mados istorijoje, tiek kultūrinėje įtakos srityje. Įkurta 1921 m. Florencijoje, Italijoje, Guccio Gucci, ši prabangaus gyvenimo būdo ir inovatyvios mados simbolika tapo pasaulinio lygio lyderiu. Gucci garsėja savo nepriekaištinga kokybe, įžūlumu, prabangos ir estetikos deriniu, kuris sužavėjo ir įkvėpė tiek dizainerius, tiek gerbėjus visame pasaulyje.

Gucci istorija ir paveldas:

Gucci, kaip prekinis ženklas, ne tik simbolizuoja itališką meistriškumą, bet ir įgyvendina savo kūrybinę filosofiją, derindamas tradicijas su šiuolaikinėmis tendencijomis. Iš pradžių Gucci buvo žinomas dėl savo prabangių odinių gaminių, kaip rankinės ir bagažas, tačiau greitai išplėtė savo asortimentą į drabužius, aksesuarus ir parfumeriją. Prekės ženklas tapo simboliu, apjungiančiu kokybę, eleganciją ir novatoriškumą.

Įžymūs kūriniai ir kolekcijos:

  • Kvepalai: Gucci parfumerija yra garsėjama savo išskirtiniais kvapais, kurie atspindi tiek eleganciją, tiek modernumą. „Gucci Bloom“, „Gucci Guilty“ ir „Gucci Flora“ yra tik keli iš daugelio žinomų ir pamėgtų aromatų. Kiekvienas kvapas pasakoja unikalią istoriją ir atskleidžia šio prekinio ženklo eleganciją bei išskirtinumą.
  • Drabužiai ir aksesuarai: Gucci tapo viena iš lyderių prabangios mados srityje. Žinomi tiek savo unikaliu stiliumi, tiek ir drąsiomis, inovatyviomis kolekcijomis, jos įkvėpimas dažnai semiasi iš Italijos paveldo, taip pat ir iš mados istorijos. Gucci siuvinėtos rankinės, bateliai su logotipu ir aukščiausios kokybės audiniai tapo mados ikonomis.
  • Tvarumas ir inovacijos: Nors Gucci turi gilią istoriją ir tradicijas, prekės ženklas taip pat stengiasi įgyvendinti tvarumo iniciatyvas. Jis siekia įtraukti ekologiškus ir tvarius gamybos metodus, taip pat pasirūpinti, kad produktų gamyba būtų atsakinga ir etiška.

Gucci ir kultūra:

Gucci tapo mados kultūros dalimi, ir jo įtaka apima ne tik drabužius, bet ir visą gyvenimo būdą. Nuo garsenybių iki mados entuziastų – Gucci yra ne tik stilius, bet ir kultūros simbolis. Be to, šiandien Gucci aktyviai įgyvendina socialines iniciatyvas, remdama įvairius meno ir kultūros projektus, taip pat skirdama dėmesį įvairovės ir įtraukties klausimams.

Naujausi projektai ir įtakos:

Gucci, vadovaujant Alessandro Michele (kūrybos direktoriumi nuo 2015 m.), tapo dar novatoriškesniu ir eksperimentalesniu. Jis įnešė daug jaudinančių, drąsių idėjų į „Gucci“ kolekcijas, ir per jo laikotarpį buvo pasiektas didelis populiarumas. Šiuo metu Gucci yra viena iš labiausiai vertinamų mados industrijos prekių ženklų, kuri nepraranda savo žavesio ir prestižo.

Kilminga šalis: Italija

Prekės ženklo filosofija: Prabanga, inovacijos, tvarumas, unikalumas, estetika.

Gucci, kaip vienas iš mados industrijos pramonės gigantų, išlieka simboliu, kuris nesustoja dominuoti ir formuoti šiuolaikinę mados kultūrą, derindamas prabangą su inovatyviais sprendimais, bei kurdamas unikalius produktus, kurie sužavi tiek naujas, tiek tradicines kartas.

Atsiliepimų nėra

Kiti prekės variantai

Product added to wishlist

Informuojame, kad svetainėje naudojami slapukai.
Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą.