Marc Jacobs Daisy Glow EDT 50ml
„Daisy Glow“ iš „Marc Jacobs“ – tai naujas, spinduliuojantis ir džiaugsmingas riboto leidimo aromatas moterims, išleistas 2024 metais. Šis kvapas įkūnija saulės šviesą ir laisvę, kviesdamas gyventi drąsiai ir leisti skleistis savo vidinei šviesai. Tai puikus gaivių vaisių, gėlių ir švelnių medienos bei vanilės natų derinys, sukuriantis pakilią, spinduliuojančią ir ilgai išliekančią aurą. „Daisy Glow“ skirtas moteriai, kuri yra optimistiška, linksma ir nori pabrėžti savo šviesią asmenybę bei džiaugsmą.
Aromato natos:
- Viršutinės natos: baltosios braškės, saldžiųjų apelsinų eterinis aliejus
 - Vidurinės natos: medetkos, jazminai, žibuoklės
 - Bazinės natos: baltosios medienos natos, vanilė, muskusas
 
Talpa: 50 ml
Koncentracija: Eau de Toilette (EDT)
Kilmės šalis: JAV
Šis kvapas yra puikus pasirinkimas kasdieniam naudojimui, ypač pavasario ir vasaros sezonams, suteikiantis šviežumo, gyvybingumo ir geros nuotaikos. Jo vaisiškumas, gėlių ir švelnių natų harmonija leis jums jaustis išskirtine ir pakils nuotaika, puikiai atspindint optimistišką ir šviesų gyvenimo būdą, paliekant subtilų, bet įsimintiną spindesio pėdsaką.
- Produkto tipas
 - Kvepalai
 - Talpa
 - 50 ml
 - Lytis
 - Moterims
 - Linija
 - Daisy Glow
 
Marc Jacobs: Kūrybiškumas, inovacijos ir prabanga
Marc Jacobs – tai vienas žymiausių ir įtakingiausių Amerikos mados dizainerių, kurio prekinis ženklas tapo pasauliniu stiliaus simboliu. Įkurtas 1986 metais, Marc Jacobs prekės ženklas pasižymi drąsiais, eksperimentiniais sprendimais, sujungiančiais aukštąją madą su kasdienio gyvenimo elementais. Žinomas dėl savo novatoriškų kolekcijų, jis įtakojo ne tik mados, bet ir grožio bei parfumerijos industrijas.
Marc Jacobs mados namai
Marc Jacobs pradėjo savo karjerą kaip dizaineris, kuris atnešė naujas idėjas ir prisidėjo prie 1990-ųjų mados revoliucijos. 1997 metais jis tapo Louis Vuitton meno direktoriumi, ir per savo laikotarpį šiuose namuose sugebėjo sukurti naują mados estetiką. Tuo pat metu jis sukūrė ir savo prekės ženklą – Marc Jacobs, kuris greitai išpopuliarėjo dėl savo rafinuoto, tačiau drąsaus požiūrio į madą.
Marc Jacobs parfumerija
Marc Jacobs parfumerija tapo neatsiejama nuo prekės ženklo identiteto. Pirmieji kvepalai, „Marc Jacobs for Women“, pasirodė 2001 metais ir greitai tapo klasika. Nuo tada dizaineris pristatė įvairius kvapus, kuriuose susijungia elegancija ir žaismingumas. Kvepalai dažnai pasižymi originaliais buteliukų dizainais ir įsimintinais aromatais, kurie atspindi Marc Jacobs požiūrį į grožį ir meną. Kvapai yra tiek subtilūs ir rafinuoti, tiek energingi ir ryškūs, kad patenkintų įvairius skonius.
Populiariausi Marc Jacobs kvepalai moterims
- Daisy – ikoniškas, gaivus ir gėlių aromatas su laukinių braškių, violetinių lapelių ir jazminų natomis, simbolizuojantis jaunatvišką laisvę.
 - Daisy Love – saldesnis, romantiškas kvapas su debesų uogomis, pieniniu muskusu ir kašmyro mediena.
 - Perfect – modernus ir švelnus kvapas su rabarbarų, narcizų ir migdolų pieno deriniu, įkūnijantis savęs priėmimą.
 
Populiariausi Marc Jacobs kvepalai vyrams
- Bang – aštrus ir medienos aromatas su juodaisiais pipirais, pačiuliu ir vetiverijomis, sukurtas drąsiam ir charizmatiškam vyrui.
 - Marc Jacobs Men – klasikinis, žalias ir gaivus kvapas su bergamote, imbieru, figomis ir santalmedžiu, skirtas rafinuotam skoniui.
 
Inovacijos ir stilius
Marc Jacobs nuolat stengiasi sukurti kažką naujo ir neįprasto, kartais netgi provokuodamas savo dizainais ir parfumerijos kolekcijomis. Jo kvepalai dažnai pasižymi kontrastingais elementais – saldūs ir gaivūs akordai, medinės ir gėlių natos. Buteliukai, kuriuose laikomi kvapai, taip pat išsiskiria savo neįprastu ir unikaliu dizainu. Jis visada ieško būdų, kaip nustebinti ir įkvėpti savo gerbėjus.
Tvarumas ir atsakomybė
Marc Jacobs taip pat įsipareigojo siekti tvarumo ir atsakingos gamybos. Jis kuria produktus, kurie atitinka šiuolaikinio vartotojo poreikius, suteikiant dėmesį tiek aplinkosaugai, tiek socialinei atsakomybei.
Marc Jacobs filosofija
Prekės ženklas Marc Jacobs yra apie saviraišką, drąsą ir kūrybiškumą. Tai ženklas, kuris ne tik seka mados tendencijas, bet ir jas formuoja, skatindamas žmones būti savimi ir išreikšti savo unikalumą per madą ir kvapus.
Marc Jacobs yra ne tik mados ir parfumerijos simbolis, bet ir gyvenimo būdas, kuris įkvepia pasitikėjimą savimi, kūrybiškumą ir rafinuotą žaismą.