Marc Jacobs Daisy Drops EDT Perfumed Oil in Capsules 3.9ml Kvepalai Moterims
Atraskite ikonišką ir gaivų Marc Jacobs Daisy aromatą inovatyviose aliejinių kvepalų kapsulėse. Šis 3.9 ml talpos tualetinis vanduo (EDT) moterims yra lengva ir žaisminga originalaus Daisy kvapo interpretacija, idealiai tinkanti kelionėms ar norint bet kada pasimėgauti subtiliu aromatu.
Aromato natos:
- Viršutinės natos: Braškės, našlaičių lapai, raudonasis greipfrutas.
- Vidurinės natos: Gardenija, jazminas, našlaičių žiedlapiai.
- Bazinės natos: Muskusas, balta mediena, vanilė.
Talpa: 3.9 ml (30 kapsulių)
Koncentracija: Eau de Toilette (EDT) – lengvas ir gaivus aromatas
Forma: Aliejiniai kvepalai kapsulėse (30 x ~0.13ml)
Marc Jacobs Daisy Drops – tai spinduliuojantis ir moteriškas aromatas, atsiveriantis gaiviomis braškių ir greipfruto natomis, kurias papildo švelnūs našlaičių lapai. Širdyje skleidžiasi elegantiškas gardenijų ir jazminų derinys su subtiliais našlaičių žiedlapiais. Kompoziciją užbaigia šiltas muskuso, švelnios baltos medienos ir kreminės vanilės pagrindas. Patogios kapsulės yra draugiškos aplinkai ir užtikrina ilgai išliekantį kvapą be alkoholio. Tiesiog atidarykite kapsulę ir tepkite aliejinį kvapą ant pulso taškų, kad mėgautumėtės gaiviu ir patogiu aromatu bet kada ir bet kur.
- Produkto tipas
- Kvepalai
- Talpa
- 3.9ml
- Lytis
- Moterims
- Linija
- Daisy
Marc Jacobs: Kūrybiškumas, inovacijos ir prabanga
Marc Jacobs – tai vienas žymiausių ir įtakingiausių Amerikos mados dizainerių, kurio prekinis ženklas tapo pasauliniu stiliaus simboliu. Įkurtas 1986 metais, Marc Jacobs prekės ženklas pasižymi drąsiais, eksperimentiniais sprendimais, sujungiančiais aukštąją madą su kasdienio gyvenimo elementais. Žinomas dėl savo novatoriškų kolekcijų, jis įtakojo ne tik mados, bet ir grožio bei parfumerijos industrijas.
Marc Jacobs mados namai
Marc Jacobs pradėjo savo karjerą kaip dizaineris, kuris atnešė naujas idėjas ir prisidėjo prie 1990-ųjų mados revoliucijos. 1997 metais jis tapo Louis Vuitton meno direktoriumi, ir per savo laikotarpį šiuose namuose sugebėjo sukurti naują mados estetiką. Tuo pat metu jis sukūrė ir savo prekės ženklą – Marc Jacobs, kuris greitai išpopuliarėjo dėl savo rafinuoto, tačiau drąsaus požiūrio į madą.
Marc Jacobs parfumerija
Marc Jacobs parfumerija tapo neatsiejama nuo prekės ženklo identiteto. Pirmieji kvepalai, „Marc Jacobs for Women“, pasirodė 2001 metais ir greitai tapo klasika. Nuo tada dizaineris pristatė įvairius kvapus, kuriuose susijungia elegancija ir žaismingumas. Kvepalai dažnai pasižymi originaliais buteliukų dizainais ir įsimintinais aromatais, kurie atspindi Marc Jacobs požiūrį į grožį ir meną. Kvapai yra tiek subtilūs ir rafinuoti, tiek energingi ir ryškūs, kad patenkintų įvairius skonius.
Inovacijos ir stilius
Marc Jacobs nuolat stengiasi sukurti kažką naujo ir neįprasto, kartais netgi provokuodamas savo dizainais ir parfumerijos kolekcijomis. Jo kvepalai dažnai pasižymi kontrastingais elementais – saldūs ir gaivūs akordai, medinės ir gėlių natos. Buteliukai, kuriuose laikomi kvapai, taip pat išsiskiria savo neįprastu ir unikaliu dizainu. Jis visada ieško būdų, kaip nustebinti ir įkvėpti savo gerbėjus.
Tvarumas ir atsakomybė
Marc Jacobs taip pat įsipareigojo siekti tvarumo ir atsakingos gamybos. Jis kuria produktus, kurie atitinka šiuolaikinio vartotojo poreikius, suteikiant dėmesį tiek aplinkosaugai, tiek socialinei atsakomybei.
Marc Jacobs filosofija
Prekės ženklas Marc Jacobs yra apie saviraišką, drąsą ir kūrybiškumą. Tai ženklas, kuris ne tik seka mados tendencijas, bet ir jas formuoja, skatindamas žmones būti savimi ir išreikšti savo unikalumą per madą ir kvapus.
Marc Jacobs yra ne tik mados ir parfumerijos simbolis, bet ir gyvenimo būdas, kuris įkvepia pasitikėjimą savimi, kūrybiškumą ir rafinuotą žaismą.