Jean Patou Collection Héritage L'Heure Attendue EDP
Jean Patou L'Heure Attendue – tai elegantiškas ir rafinuotas aromatas, priklausantis garsiajai „Collection Héritage“ kolekcijai. Šis kvapas buvo sukurtas siekiant atkurti 1946 metų originalųjį aromatą, simbolizuojantį lauktąją valandą – laisvės ir atsinaujinimo momentą po Antrojo pasaulinio karo. Tai kvapas, kuris perteikia viltį, džiaugsmą ir naują pradžią.
Aromato natos:
- Viršutinės natos: mandarinai, aldehidai, nerolis
- Vidurinės natos: ylang-ylang, jazminai, rožės, persikai
- Bazinės natos: opoponaksas, sandalmedis, ambra, pačiulis
Talpa: 100 ml
Koncentracija: Eau de Parfum (EDP)
Kilmės šalis: Prancūzija
Jean Patou L'Heure Attendue – tai kvapas, kuris puikiai tinka ypatingoms progoms, suteikiantis moteriai pasitikėjimo savimi ir elegancijos pojūtį. Jo subtilus ir ilgai išliekantis aromatas pabrėžia moters rafinuotumą ir išskirtinumą.
- Produkto tipas
- Kvepalai
- Talpa
- 100ml
- Lytis
- Moterims
- Linija
- Collection Héritage L´Heure Attendue
Jean Patou
Tai prancūzų mados namai, įkurti 1914 metais Paryžiuje dizainerio Jean Patou. Jis buvo žinomas dėl savo novatoriškų ir elegantiškų dizainų, kurie suformavo XX a. pradžios mados tendencijas.
Ankstyvieji metai ir mados inovacijos
Jean Patou gimė 1887 metais Normandijoje, Prancūzijoje. Savo karjerą mados srityje pradėjo apie 1910 metus, o 1912 metais atidarė savo pirmąją mados studiją „Maison Parry“. Deja, Pirmasis pasaulinis karas nutraukė jo veiklą, tačiau po karo jis grįžo į Paryžių ir 1914 metais įkūrė savo vardo mados namus.
Patou buvo laikomas Coco Chanel konkurentu ir garsėjo tuo, kad pristatė ilgesnes sukneles, laisvas siluetus bei sportišką stilių, kuris tuo metu buvo revoliucinis. Jis taip pat populiarino megztinius, maudymosi kostiumėlius ir „mažąją juodąją suknelę“.
Kvepalų kūrimas
1925 metais Jean Patou pristatė savo pirmuosius kvepalus: „Amour Amour“, „Que Sais-je?“ ir „Adieu, Sagesse“, sukurtus parfumerio Henri Alméras. 1929 metais jis pristatė „Le Sien“, laikomus pirmaisiais unisex kvepalais.
Didžiausią šlovę Jean Patou kvepalų linijai atnešė 1930 metais pristatyti „Joy“ kvepalai, sukurti siekiant pritraukti klientus po 1929 metų ekonominės krizės. Šie kvepalai buvo vadinami „brangiausiais pasaulyje“ dėl aukštos kokybės ingredientų ir prabangos.
Paveldas ir atgimimas
Jean Patou mirė 1936 metais, būdamas 48 metų. Po jo mirties mados namus perėmė jo sesuo Madeleine Patou ir jos vyras Raymond Barbas. Vėliau prie prekės ženklo kūrybos prisidėjo tokie dizaineriai kaip Karl Lagerfeld ir Jean Paul Gaultier.
2018 metais LVMH grupė įsigijo Jean Patou prekės ženklą ir paskyrė Guillaume Henry kūrybos direktoriumi, siekdama atgaivinti mados namus ir pritaikyti juos šiuolaikinei rinkai.
Šiandieninė veikla
Atgimę Patou mados namai orientuojasi į modernią, jaunatvišką auditoriją, siūlydami stilingus ir prieinamus drabužius, derinančius sportiškumą su elegancija. Naujoji kolekcija pabrėžia tvarumą, naudojant ekologiškas medžiagas ir skaidrius gamybos procesus.
Jean Patou prekės ženklas išlaiko savo paveldą, tuo pačiu prisitaikydamas prie šiuolaikinių mados tendencijų, ir toliau garsėja savo išskirtiniais kvepalais bei elegantiškais drabužiais.