Guerlain Insolence dovanų rinkinys EDP 75 ml ir Mascara Noir G 6 g
Elegantiškas Guerlain Insolence dovanų rinkinys – tai puiki dovana moteriai, kuri vertina drąsą ir originalumą. Rinkinį sudaro ikoniškas Insolence aromatas ir prabangus blakstienų tušas, skirtas sukurti nepamirštamą įvaizdį.
Rinkinį sudaro:
- Guerlain Insolence EDP 75 ml: Ryškus ir nepakartojamas parfumuotas vanduo, pasižymintis pudros ir gėlių natomis su netikėtu braškių akcentu.
- Guerlain Mascara Noir G 6 g: Intensyviai juodas blakstienų tušas, suteikiantis apimties, ilgio ir išraiškingumo.
Aromato tipas (EDP):
Gėlių ir pudros
Pagrindinės EDP natos:
- Viršutinės natos: Avietė, rožiniai pipirai, bergamotė, raudonosios uogos
- Vidurinės natos: Vilkdalgis, apelsinų žiedai, našlaitė
- Bazinės natos: Tonka pupelės, vanilė, santalmedis, baltasis muskusas
Naudojimas:
EDP: Purkškite ant pulso taškų (riešų, kaklo, už ausų) pagal poreikį.
Mascara Noir G: Tepkite ant viršutinių ir apatinių blakstienų nuo šaknų iki galiukų zigzaginiais judesiais, kad padengtumėte kiekvieną blakstieną ir suteiktumėte maksimalų efektą.
Savybės:
- Elegantiškas kvapo ir makiažo rinkinys.
- Parfumuotas vanduo (EDP) pasižymi ilgai išliekančiu ir unikaliu aromatu.
- Blakstienų tušas suteikia intensyvią spalvą, apimtį ir ilgį.
- Puiki dovana moteriai, vertinančiai prabangą ir išskirtinumą.
Guerlain Insolence dovanų rinkinys – tai puikus būdas pabrėžti savo individualumą ir spindėti pasitikėjimu savimi.
- Produkto tipas
- Dovanų rinkinys
- Talpa
- 75ml
- Lytis
- Moterims
- Linija
- Insolence
Guerlain prekinis ženklas
Guerlain – tai vienas iš seniausių ir prestižiškiausių kvepalų ir grožio industrijos vardų, kurio istorija siekia daugiau nei 190 metų. Įkurtas 1828 metais Paryžiuje Pierre-François Guerlain, prekės ženklas ilgainiui tapo pasauliniu prabangos, inovacijų ir rafinuotumo simboliu. Guerlain žinomas dėl savo unikalių ir meninių kvepalų kūrimo, kurių aromatai ne tik atspindi aukščiausius parfumerijos standartus, bet ir pasakoja istorijas, įkvėptas gamtos, kultūrų ir meno.
Guerlain yra žinomas dėl savo novatoriškų ir unikalių kvapų, kurie apjungia įvairias natūralias medžiagas, kaip pavyzdžiui, gėlių ekstraktai, prabangūs medienos akordai, retieji ingredientai ir prabangūs rytų prieskoniai. Kiekvienas jų kūrinys pasižymi ne tik unikaliu aromatu, bet ir išskirtine kompozicija bei aukščiausia kokybe. Prie prekinio ženklo prisidėjo daugybė žymiausių parfumerių, įskaitant Jean-Paul Guerlain ir Thierry Wasser.
Svarbiausi Guerlain pasiekimai ir produktai:
- Ikoninės kolekcijos: Guerlain sukurė kai kurias iš labiausiai vertinamų kvepalų kolekcijų, kaip „Shalimar“, „Mitsouko“, „Jicky“ ir „La Petite Robe Noire“, kurios tapo ne tik kvepalų, bet ir mados simboliais.
- Guerlain ir kosmetika: Be kvepalų, Guerlain yra žinomas ir dėl aukščiausios kokybės kosmetikos, įskaitant veido ir odos priežiūros priemones, taip pat makiažo produktus, kurie taip pat remiasi prabangos ir inovacijų principu.
- Prekės ženklas ir gamta: Guerlain visada išsiskyrė savo pagarba gamtai, dažnai įkvėpimo semiasi iš gamtos ir siekia tvarumo, naudodamas ekologiškai auginamus ingredientus ir remdamasis tvarumo principais.
Aromatai ir inovacijos
Guerlain garsėja savo unikaliu požiūriu į parfumeriją, siekdami išsaugoti kvapų estetiką ir nuolatos ją tobulinti. Prekės ženklas dažnai eksperimentuoja su naujais ingredientais, formomis ir technologijomis, tačiau visada išlaiko savo esminį identitetą – eleganciją ir subtilumą.
Guerlain kvapai yra pripažinti kaip meno kūriniai, kuriuose dera prabanga, tradicija ir šiuolaikinės tendencijos. Jų parfumerijos kūriniai ne tik atspindi aukščiausius parfumerijos standartus, bet ir kuria nepakartojamą atmosferą, kuri leidžia žmonėms pasinerti į unikalią ir prabangią patirtį.
Harmonija su gamta ir tvarumas
Guerlain, kaip tvarus prekės ženklas, taip pat siekia apsaugoti gamtos išteklius. Šiuo tikslu buvo įkurta „Guerlain For Bees“ iniciatyva, siekiant apsaugoti bites ir jų ekosistemas, kurios yra labai svarbios gamtos pusiausvyrai.
Kilminga šalis: Prancūzija
Prekės ženklo identitetas: Prabanga, inovacijos, estetika, elegancija, gamtos pagarba.
Guerlain prekės ženklas toliau tęsia savo pasakojimą, kuris prasidėjo XIX a., ir išlieka vienu iš svarbiausių ir prestižiškiausių vardų pasaulio parfumerijos ir grožio industrijoje.