Gucci Gucci Bloom dovanų rinkinys EDP 100 ml, kūno losjonas Gucci Bloom 100 ml ir miniatiūrinis Gucci Bloom EDP 7,4 ml
Gucci Gucci Bloom dovanų rinkinys EDP 100 ml, kūno losjonas Gucci Bloom 100 ml ir miniatiūrinis Gucci Bloom EDP 7,4 ml
Atraskite žydintį sodą su elegantišku Gucci Gucci Bloom dovanų rinkiniu. Šis rinkinys skirtas moteriai, kuri mėgsta natūralų grožį ir subtilius gėlių aromatus. Jį sudaro trys puikiai derantys produktai, leidžiantys mėgautis ikonišku Gucci Bloom kvapu ir švelnia, prižiūrėta oda.
Rinkinį sudaro:
- Gucci Gucci Bloom EDP 100 ml: Pagrindinis parfumuoto vandens buteliukas kasdieniam naudojimui.
- Gucci Bloom kūno losjonas 100 ml: Švelnus ir drėkinantis kūno losjonas, praturtintas tuo pačiu gaiviu ir gėlių aromatu, kuris palieka odą minkštą ir subtiliai kvepiančią.
- Gucci Bloom miniatiūrinis EDP 7,4 ml: Patogus mažas parfumuoto vandens buteliukas, idealiai tinkantis kelionėms ar rankinei, kad galėtumėte bet kada atsigaivinti kvapu.
Aromato tipas:
Gėlių
Pagrindinės natos:
- Jazminas Sambac
- Tuberoza
- Rangūno vijoklis (Combretum indicum)
Naudojimas:
EDP: Purkškite ant pulso taškų (riešų, kaklo, už ausų) pagal poreikį. Mažąjį buteliuką patogu nešiotis su savimi.
Kūno losjonas: Masažuojamaisiais judesiais tepkite ant švarios, sausos kūno odos, kol visiškai įsigers.
Savybės:
- Harmoningas kvapo ir kūno priežiūros rinkinys su ikonišku aromatu.
- Parfumuotas vanduo (EDP) pasižymi ilgai išliekančiu ir gaiviu gėlių kvapu.
- Kūno losjonas drėkina ir minkština odą, palikdamas subtilų aromatą.
- Patogus didelis ir kelioninis parfumuoto vandens dydis.
- Elegantiška ir moteriška pakuotė.
Gucci Gucci Bloom dovanų rinkinys – tai puikus būdas pasinerti į žydinčių gėlių sodą ir palepinti savo odą švelnumu.
- Produkto tipas
- Dovanų rinkinys
- Talpa
- 100ml
- Lytis
- Moterims
- Linija
- Gucci Bloom
Gucci prekinis ženklas
Tai viena iš labiausiai atpažįstamų ir prestižiškiausių mados ir gyvenimo būdo prekių ženklų pasaulyje, turinti gilias šaknis tiek mados istorijoje, tiek kultūrinėje įtakos srityje. Įkurta 1921 m. Florencijoje, Italijoje, Guccio Gucci, ši prabangaus gyvenimo būdo ir inovatyvios mados simbolika tapo pasaulinio lygio lyderiu. Gucci garsėja savo nepriekaištinga kokybe, įžūlumu, prabangos ir estetikos deriniu, kuris sužavėjo ir įkvėpė tiek dizainerius, tiek gerbėjus visame pasaulyje.
Gucci istorija ir paveldas:
Gucci, kaip prekinis ženklas, ne tik simbolizuoja itališką meistriškumą, bet ir įgyvendina savo kūrybinę filosofiją, derindamas tradicijas su šiuolaikinėmis tendencijomis. Iš pradžių Gucci buvo žinomas dėl savo prabangių odinių gaminių, kaip rankinės ir bagažas, tačiau greitai išplėtė savo asortimentą į drabužius, aksesuarus ir parfumeriją. Prekės ženklas tapo simboliu, apjungiančiu kokybę, eleganciją ir novatoriškumą.
Įžymūs kūriniai ir kolekcijos:
- Kvepalai: Gucci parfumerija yra garsėjama savo išskirtiniais kvapais, kurie atspindi tiek eleganciją, tiek modernumą. „Gucci Bloom“, „Gucci Guilty“ ir „Gucci Flora“ yra tik keli iš daugelio žinomų ir pamėgtų aromatų. Kiekvienas kvapas pasakoja unikalią istoriją ir atskleidžia šio prekinio ženklo eleganciją bei išskirtinumą.
- Drabužiai ir aksesuarai: Gucci tapo viena iš lyderių prabangios mados srityje. Žinomi tiek savo unikaliu stiliumi, tiek ir drąsiomis, inovatyviomis kolekcijomis, jos įkvėpimas dažnai semiasi iš Italijos paveldo, taip pat ir iš mados istorijos. Gucci siuvinėtos rankinės, bateliai su logotipu ir aukščiausios kokybės audiniai tapo mados ikonomis.
- Tvarumas ir inovacijos: Nors Gucci turi gilią istoriją ir tradicijas, prekės ženklas taip pat stengiasi įgyvendinti tvarumo iniciatyvas. Jis siekia įtraukti ekologiškus ir tvarius gamybos metodus, taip pat pasirūpinti, kad produktų gamyba būtų atsakinga ir etiška.
Gucci ir kultūra:
Gucci tapo mados kultūros dalimi, ir jo įtaka apima ne tik drabužius, bet ir visą gyvenimo būdą. Nuo garsenybių iki mados entuziastų – Gucci yra ne tik stilius, bet ir kultūros simbolis. Be to, šiandien Gucci aktyviai įgyvendina socialines iniciatyvas, remdama įvairius meno ir kultūros projektus, taip pat skirdama dėmesį įvairovės ir įtraukties klausimams.
Naujausi projektai ir įtakos:
Gucci, vadovaujant Alessandro Michele (kūrybos direktoriumi nuo 2015 m.), tapo dar novatoriškesniu ir eksperimentalesniu. Jis įnešė daug jaudinančių, drąsių idėjų į „Gucci“ kolekcijas, ir per jo laikotarpį buvo pasiektas didelis populiarumas. Šiuo metu Gucci yra viena iš labiausiai vertinamų mados industrijos prekių ženklų, kuri nepraranda savo žavesio ir prestižo.
Kilminga šalis: Italija
Prekės ženklo filosofija: Prabanga, inovacijos, tvarumas, unikalumas, estetika.
Gucci, kaip vienas iš mados industrijos pramonės gigantų, išlieka simboliu, kuris nesustoja dominuoti ir formuoti šiuolaikinę mados kultūrą, derindamas prabangą su inovatyviais sprendimais, bei kurdamas unikalius produktus, kurie sužavi tiek naujas, tiek tradicines kartas.